Asset Publisher Asset Publisher

Remont cząstkowy i powierzchniowe utrwalenie powierzchni - dojazd do bloków DP15 - Nadleśnictwo Oborniki

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki, w ramach rozpoznania rynku, przedkłada zapytanie ofertowe na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni drogi pożarowej DP15 o długości około 1 km na terenie Nadleśnictwa Oborniki w 2023 roku wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysem wytwarzanym i wbudowanym na gorąco.

Dąbrówka Leśna, 25.07.2023r.

Zn. spr.: ZR.771.19.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE

W SPRAWIE NABORU WYKONAWCY

NA POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE NAWIERZCHNI DOJAZDU

POŻAROWEGO NR 15

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni drogi pożarowej DP15 o długości około 1 km na terenie Nadleśnictwa Oborniki w 2023 roku wraz
    z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysem wytwarzanym i wbudowanym na gorąco.
  2. Prace będą obejmowały w szczególności:
    1. wycięcie uszkodzonego betonu asfaltowego w miejscu ubytków i wybojów,
    2. usunięcie odspojonego luźnego materiału,
    3. oczyszczenie i skropienie dna oraz posmarowanie obciętych brzegów uszkodzenia lepiszczem,
    4. ułożenie mieszanki mineralno – bitumicznej w przygotowanych do naprawy miejscach,
    5. wykonaniu robót wykończeniowych remontowanych miejsc.
    6. odnowieniu bitumicznej nawierzchni dojazdu pożarowego nr 15 o długości około
      1 km poprzez powierzchniowe utwardzenie emulsją asfaltową i grysami.
    7. Szczegółowy zakres prac obejmuje: oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową oraz mechaniczne rozsypanie grysu kamiennego frakcji 2/5mm.
    8. Prace będą wykonane zgodnie ze złożonym kosztorysem ofertowym.
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna remontu cząstkowego stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dowieźć potrzebny sprzęt, maszyny i materiały w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do:
    1. profesjonalnego, z najwyższą starannością i terminowego wykonania Umowy,
    2. w sposób nienaruszający obowiązujących przepisów, a także posiadanych przez Zamawiającego certyfikatów, w tym certyfikatu Programme for the Endorsement of Forest Certification Schemes (w skrócie „PEFC”), a więc zgodnie z zasadami zrównoważonej prawidłowej gospodarki leśnej;
    3. wykonania Umowy siłami i środkami własnymi, w szczególności przy użyciu własnego sprzętu;
    4. niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu przeszkód w wykonaniu Umowy;
    5. zatrudniania własnego personelu do potrzeb Umowy wyłącznie zgodnie
      z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Wykonawca oświadcza, że zawiera/nie zawiera*[1] Umowę w celu związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą.

 

II. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY:

Kryterium wyboru wykonawcy: 100 % cena.

Postępowanie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, ze względu na swą wartość, nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. Postępowanie jest prowadzone na podstawie Zarządzenia Nadleśniczego nr 3/2021 w sprawie Regulaminu udzielenia zamówień publicznych w Nadleśnictwie Oborniki. Zamawiający wykluczy z postepowania podmioty, które w latach ubiegłych nie wykonały w terminie zadań w ramach analogicznej umowy z przyczyn leżących po ich stronie. Przewidywany termin wykonania prac: do 15.09.2023 r.

Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych prac wg cen określonych
w ofercie.

 

III. Warunki realizacji zamówienia:

1. Warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

2. W przypadku niewystąpienia odpowiednich warunków atmosferycznych do realizacji przedmiotowych prac, roboty nie zostaną wykonane, a Strony tj. Zamawiający
i Wykonawca nie będą czynić żadnych roszczeń względem siebie.

3. Przedmiotowe prace są uwarunkowane decyzją jednostki nadrzędnej
(RDLP w Poznaniu) i będą zrealizowane w przypadku przyznania środków finansowych na ten cel. W przypadku braku środków finansowych na dzień rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (tj. 17.07.2023 rok) Umowa nie zostanie podpisana, roboty nie zostaną wykonane, a Strony
tj. Zamawiający i Wykonawca nie będą czynić żadnych roszczeń względem siebie.

IV. Warunki i termin składania ofert:

Oferta powinna zawierać:

1) wypełniony załącznik nr 1 (formularz ofertowy);

2) termin płatności;

3) oświadczenie o podatku VAT.

V. Wymogi wobec wykonawcy:

Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym.

Wykonawca jest zobowiązany do zachowania pełnej poufności wynikającej z realizacji

niniejszej usługi.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej: „Specustawa”).

Na podstawie:

1) art. 7 ust. 1 pkt 1 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę wymienionego
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i w rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;

2) art. 7 ust. 1 pkt 2 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.  
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;

3) art. 7 ust. 1 pkt 3 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy.

Ofertę należy złożyć w wersji pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego do dnia 2.08.2023 w Nadleśnictwie Oborniki, Dąbrówka Leśna ul. Gajowa 1, sekretariat – pokój nr 3, do godziny 10.00 lub drogą pocztową na ten sam adres.

Szczegółowych informacji o zamówieniu udziela Ewelina Jurkiewicz – Specjalista SL

ds. BHP, retencji wodnej i LKP pod nr tel. 667 100 223.


Podpisał:
Jacek Szczepanik
Nadleśniczy Nadleśnictwa Oborniki
 
 

Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. SST – remont cząstkowy

3. Wzór umowy